Alleen nog maar aftellen - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Jos Dohmen - WaarBenJij.nu Alleen nog maar aftellen - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Jos Dohmen - WaarBenJij.nu

Alleen nog maar aftellen

Door: josdohmen

Blijf op de hoogte en volg Jos

12 September 2011 | Nederland, Elsloo

De grote reis waar ik zolang naar heb uitgekeken komt steeds dichterbij. Het besef om nog maar een paar daagjes in Nederland te zijn, valt op dit moment nog reuze mee. Nu alle voorbereidingen getroffen zijn ben ik er in ieder geval klaar voor.

Australië zelf is enorm, Nederland past er wel meer dan 200 keer in. Daarnaast heeft het land maar 6 miljoen inwoners meer als de 16 miljoen hier in Nederland. Qua omvang is er dus bijna geen vergelijking te maken.
Australië is ook nog niet eens mijn enige bestemming, Nieuw-Zeeland, Singapore, Maleisië en Thailand zullen er ook aan moeten geloven.
Na lang wikken en wegen heb ik eindelijk een route kunnen samenstellen. Het is niet gemakkelijk geweest, maar de route welke bij "mijn profiel" te zien is, zal mij enige houvast geven gedurende mijn reis.

Afgelopen zaterdag heb ik kennis mogen maken met enkele reisgenoten met wie ik de 20ste richting Sydney vlieg. Allen hebben eenzelfde avontuurlijk gevoel bij het maken van deze reis. Achter precies 8 dagen vliegt ons vliegtuig rond deze tijd vanuit Londen richting Sydney. Het is nu alleen nog maar aftellen...

  • 12 September 2011 - 13:39

    Roy Smeets:

    Chef ;),

    Kan ik je toch nog een beetje volgen via het web, goeie reis alvast en maak er een top jaar van ;) maar we zien ons gelukkig nog deze week.

    Gr Berry.....

  • 12 September 2011 - 19:41

    Annet:

    Hi Josje,

    Heel veel reis plezier, en doe ze de groeten in (V)Singapore.....

    Groeten,

    Annet

  • 13 September 2011 - 07:01

    Rogier:

    Heejjjj Ellsloooooooooooooosssscccheeee

    Gij zijt nu toch nog in Elsssllooooooooooooooooo :-D
    Zie eerst daar maar eens weg te komen he he he..

    Doe Vevin Vorthergill uit Vustralie de vroeten.

    Groeten,
    Rogier

  • 19 September 2011 - 11:20

    Suzanne:

    Ey chef..

    Ik wil je nog even heel veel succes wensen in Australië.. Uiteraard ook veel geluk en plezier..

    Het feestje was geslaagd, maar we zullen je wel missen hier in elsloo..

    Ben benieuwd naar alle verslagen, foto's en alles wat je gaat meemaken..

    Xje suzanne

  • 21 September 2011 - 14:54

    Frank:

    Hey jong heel veel plezier en ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.

  • 21 September 2011 - 18:50

    Mamz:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen in Sidney ga nu maar eerst slapen en dan genieten ik zie dat jullie morgen 29 gr hebben. Hier wordt het maximaal 20. Hier is de herfst begonnen.
    Een dikke knuffel van ons allemaal.

  • 21 September 2011 - 19:18

    Jo:

    hoe is het downunder?
    goed hostel? lekker warm? al goed kennis gemaakt met je reisgenoten? route al bijgesteld? hier wordt het de komende week zomer. temperaturen van 22 tot 25 graden? laat wat horen over je eerste ervvaringen bij de aussies.......

  • 22 September 2011 - 22:11

    Vicky:

    Hey mupke,
    heel veel reisplezier! Natuurlijk 'volg' ik je avonturen vanuit Limbabwe! Hoop dat je veel plezier van je cameraatje hebt, en we er ook filmpjes van te zien krijgen!
    Doeidoeiiii,
    Vickske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Elsloo

Jos

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 44384

Voorgaande reizen:

20 September 2011 - 30 November -0001

Down Under & South/East Asia

Landen bezocht: